Z-Advertising 12/12/16

Z-Advertising 12/12/16

Sylvie Verbruggen, VP brand, communications & memorable experiences bijTelenet, legt uit op welke manier ze op een erg originele manier de technologie, die razendsnel verandert in de huiskamer van al hun klanten terecht lieten komen met de "Helemaal mee tournee".

Z-Advertising 05/12/16

Z-Advertising 05/12/16

Liesbeth Dupon, Directeur Marketing bij Media Markt België, legt ons uit hoe het bedrijf door contentmarketing de klantenrelatie verstevigt en aan hun corporate reputatie werkt.

Z-Advertising 28/11/16

Z-Advertising 28/11/16

Ann Viaene, Chief Marketing Officer en lid van de raad van bestuur van Armonea, geeft ons inzicht in de uitdagingen van marketing naar senioren, een steeds groter wordende doelgroep. Wat zijn de do's en dont's?

Z-Advertising 21/11/16

Z-Advertising 21/11/16

Filip Champagne, Business Consultant bij Bisnode, neemt ons mee in de uitdagende wereld van Targeted Marketing. Het correct inzetten van het juiste kanaal naar de juiste consument biedt voordelen voor zowel de adverteerder als de consument.

Z-Advertising 14/11/16

Z-Advertising 14/11/16

Davy De Vlieger, Managing Director van Continental Foods, verklapt het geheim achter het duo Devos & Lemmens.

Z-Advertising 07/11/16

Z-Advertising 07/11/16

Nils van Dam, Country manager van Unilever Belgium & Luxemburg, zoomt in op de tactiek die het bedrijf gebruikt om Lipton Ice tea op een zeer innovatieve manier bij hun doelgroep de Millenials te krijgen.

Z-Advertising 31/10/16

Z-Advertising 31/10/16

Dirk Van de Walle, Country director Belux & Export en Group director R&D Spadel, vertelt ons meer over de recente rebranding van Spa. Hoe heeft het merk een Masterbrand weten te creëren?

Z-Advertising 24/10/16

Z-Advertising 24/10/16

"Walk the Talk", Inge Ampe, General Marketing Manager van ING, legt uit waarom ze resoluut kozen voor deze vernieuwende insteek bij de organisatie van "De week van de ondernemer". Hoe bleef ING trouw aan het sterke merk dat vooral wil inzetten op de klant?

Z-Advertising 17/10/16

Z-Advertising 17/10/16

Pascal de Greef, Managing Director Business Clients Mail bij Bpost vertelt ons meer over hun magazine Sparkle, gericht naar de deskundigen in de marketing sector en waarom ze kozen voor Direct Mailing op papier.

Z-Advertising 10/10/16

Z-Advertising 10/10/16

De uitdagingen voor de marketeers worden steeds complexer. Phillipe Wallez, voorzitter van UBA, zoomt in op de recente tendensen in de disruptieve markt van de adverteerder.