Z-Customer First (5) - 22/06/17

Z-Customer First (5) - 22/06/17

Eén van de factoren die vandaag mee bepaalt of bedrijven succesvol zijn of niet, zijn online recensies en aanbevelingen van klanten. Word-of-mouth of mond-aan-mondreclame is niet nieuw, maar speelt een steeds grotere rol.

Z-Customer First (4) - 15/06/17

Z-Customer First (4) - 15/06/17

Niemand heeft het graag voor, maar als er zicht toch een schadegeval voordoet, wil elke consument de zaken het liefst zo snel mogelijk geregeld zien. Vroeger kwam de expert steeds ter plaatse voor zijn analyse. Maar dankzij smartphones en digitale dossiers is in sommige gevallen nu ook een video-expertise vanop afstand mogelijk.

Z-Customer First (3) - 08/06/17

Z-Customer First (3) - 08/06/17

Consumenten komen vandaag gemakkelijker voor hun rechten op en gaan steeds vaker online op zoek naar juridisch advies. Maar dat is niet zonder risico. Om de nood van consumenten aan correcte juridische informatie in te vullen, is er nu het online platform 'The Legal Village'.

Z-Customer First (2) - 01/06/17

Z-Customer First (2) - 01/06/17

Om antwoorden te vinden op de maatschappelijke uitdagingen is er vandaag nood aan innovatieve oplossingen. Dat is ook het uitgangspunt van de Brusselse startup studio Barefoot. Met KOWO creëerde ze een nieuw bedrijfje dat zich toelegt op mobiliteitsoplossingen.

Z-Customer First (1) - 25/05/17

Z-Customer First (1) - 25/05/17

Eén van de meest beloftevolle technologische innovaties is drones. Het Gentse expertisebedrijf DEKRA en verzekeringsmaatschappij AXA maken sinds een tijd gebruik van drones om schadegevallen nauwkeuriger en gemakkelijker in kaart te brengen. Dat biedt de klant een veel snellere afhandeling van zijn schadedossier.