In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Andreas Creten, Founder & CEO van Madewithlove legt uit hoe een externe partij vaak snel en efficiënt een geschikte digitale oplossing kan bieden.

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Phil Blondé- Creative Director bij reclame agentschap Friendship verklaart waarom er vaak in tijden van crisis heel creatieve risico's worden genomen, die vaak ook leiden tot succes.

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Carine Vaeremans, CEO van Profacts, is van mening dat elke crisis een uitstekend moment is voor bedrijven om de strategische keuzes te evalueren

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Renout Van Hove, Founder & Managing Partner van Growth Agent benadrukt het belang om op een data gedreven manier slimmer te groeien in de brede zin van het woord.

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Alain Glickman, Founding Partner van Glickman is van mening dat bedrijven nu eigenlijk hun klanten moeten HERONTDEKKEN! Meten is weten, en dan zijn data onmisbaar!

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. In deze aflevering benadrukt Mie Van Der Auwera, één van de managing partners bij MMBSY het belang van authentieke storytelling.

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. In deze aflevering legt Carole Lamarque, CEO en founding partner van DUVAL UNION Innovative Marketing, uit hoe je met minder budget toch creatief uit de hoek kan komen in tijden van crisis en vooral op de digitale markt actief moet zijn

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Ze praat met ondernemingen en organisaties over de digitale manieren om deze crisisperiode aan te pakken en succesvol te overleven. Inge Van Belle van Herculean Alliance legt uit hoe je als ondernemer je medewerkers meer kan betrekken bij je zaak en hoe ze zich meer deel voelen van de tribe.

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Dennis Kenis, Founder & Managing Partner van Grava benadrukt dat een digitale marketing de schade tijdens een crisis kan beperken.

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Tino Dekkers van Nine O'Clock Somewhere legt in deze uitzending de focus op het vinden van vernieuwende en creatieve manieren om voor bedrijven digitale business te genereren. Daarvoor ontwikkelen ze rijke digitale experiences die ervoor zorgen dat je (potentiële) klanten langer en vaker op jouw kanalen verblijven.

In deze reeks van Z-Extra 'Never waste a good crisis', praat Cynthia Reekmans met een aantal boeiende gasten, leden van Duval Union, over digitaal ondernemen in tijden van Corona. Marc Wellens - Managing Director van Duval Branding helpt bedrijven in het vinden van creatieve digitale oplossingen. Hun motto is "you have to become who you are". Op deze manier wordt het DNA van een product of bedrijf over verschillende kanalen uitgezet.

Ook al zal de recente Covid-19 crisis ervoor zorgen dat onze economie een zware krimp zal kennen toch mogen we ons daar niet door laten verlammen. In dit gesprek met Carlo van Tichelen, ontdek je hoe een inspirerend leider te worden en wordt het belang van Trendmarketing duidelijk.

Een nieuwe kijk op het verkoopmodel zal ervoor zorgen dat je aan contentmarketing zal gaan doen, maar daarbij nooit het vertrouwen uit het oog verliest. Carlo Van Tichelen zaakvoerder van Phobos & Actor gelooft in het concept van Trustmarketing om de klant te helpen te juiste keuzes te maken.

Marketeer Carlo Van Tichelen lich tin deze aflevering toe waarom we als Retailer moeten automatiseren. Door de juiste tools te combineren een rijke database zorg je ervoor dat jij top of mind blijft bij je bestaande klanten. En als je er dan ook nog in slaagt om creatief uit de hoek te komen bereik je wellicht ook nieuwe klanten op een efficiënte manier.