Twee Britse ex-ministers van Buitenlandse Zaken zijn betrapt op het aanbieden van hun diensten om te lobbyen. De twee zetelen nu in het Brits parlement en werden benaderd door journalisten van The Daily Telegraph en het Channel 4-programma Dispatches. De journalisten voerden een fictief Chinees bedrijf op, dat in Europa wil uitbreiden.